sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Hello (Blog)World!

Jälleen kerran uusi blogi ilmestyy jo tuhansien kaltaisiensa joukkoon. Mikä tekee tästä blogista muita kiinnostavamman tai paremman? Tai edes yhtä hyvän? Miksi tätä jaksaisi tulla lukemaan päivästä toiseen ja seurata mitä minulle, blogin kirjoittajalle, elämässä tapahtuu? Siihen en tiedä vielä vastausta, mutta lupaan kirjoittaa tänne suurella sydämellä kaikesta maan ja taivaan välillä, rehellisesti ja kiertelemättä totuutta! Tietyntasoisen yksityisyydensuojan ajattelin kuitenkin säilyttää ;)

Koen itse parhaillaan suuria elämänmuutoksia, sillä erosin muutama kuukausi sitten 3,5 vuotta kestäneestä parisuhteesta, ja exäni, 'H', on edelleen todella tärkeä minulle. Muutin asumaan vanhemmilleni, koska olen ostamassa asuntoa, enkä halunnut ryhtyä enää vuokralaiseksi kenellekään muulle. Olen myös tehnyt tarjouksen ihanasta puutaloasunnosta, jossa on parin viikon lunastusoikeus osakkailla eli saan vasta 2 viikon kuluttua tietää muutanko ensimmäiseen omistusasuntooni vai en. Tilanne on kaikin puolin jännittävä, hermoja raastava ja epävarma, mutta jos asunnon saan, tulee tämä blogi sisältämään myös paljon remontti- ja sisustusaiheisia postauksia, kun vähitellen muutan asunnon unelmieni kämpäksi.

Olen todella kauan siirtänyt blogin kirjoituksen aloittamista. Mutta nyt viimein päätin, että elämää pitää elää tässä ja nyt, enkä voi kokoajan suunnitella tekeväni jotain joskus myöhemmin. Jos haluan kirjoittaa blogia, niin sittenhän minä sitä kirjoitan. Ei sillä ole merkitystä lukeeko tätä yksi vai kymmenen ihmistä. Tämä on minun blogi ja teen sitä omaksi ilokseni! Elämässä pitää tavoitella onnellisuutta pienillä asioilla, ja tämä on yksi niistä.



- Toe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti